Dlaczego kobiety to rekiny na smyczy? Dlaczego mężczyźni to leniwe maskotki? Co ma seks wspólnego z szarlotką? Jak marketing walcuje narybek i dlaczego walcowanie jest złe? Dlaczego niektórzy mężczyźni przypominają gupiki? Co mają zakupy wspólnego z władzą? Gdzie występuje facecik-pasztecik? Dlaczego mężczyźni nie lubią lotnisk? Po czym na kreteńskiej plaży rozpoznać Polkę? Dlaczego dzisiejsza kultura przypomina rzymskie igrzyska? Co ma wspólnego mężczyzna z miejscem parkingowym? Czy szklana podłoga jest gorsza od szklanego sufitu? Czym jest panieński prysznic? Dlaczego wiara w rycerza w lśniącej zbroi szkodzi kobiecemu zdrowiu? Dlaczego mężczyźni nie nadają się na zakupoholików? Czym jest ciało post-ludzkie i co ma to ciało wspólnego z kondycją flexi-emeryta? Dlaczego sprzedawcy lubią kiedy kobiety przychodzą do sklepów ze swoimi przyjaciółkami? Co ma wspólnego porno z homarem? Komu potrzebna szatnia na facetów? Kto się decyduje na lesbijstwo weekendowe? Gdzie można spotkać plażowego kochanka? Czym jest trywializacja pożądań? Kto jest wreszcie lepiej dostosowany do kultury konsumpcji - mężowie czy damy? Jeżeli chcesz wiedzieć, a nie masz kogo zapytać, zajrzyj do tej książki.
ZAKUPY POWYŻEJ 150 ZŁ WYSYŁKA GRATIS
autor | Tomasz Szlendak |
rok wydania | Warszawa 2005 |
liczba stron | 282 |
wymiary | 14,5 x 20,5 cm |
oprawa | miękka |
ISBN | 83-60207-08-9 |