Komunikacja Konstruktywna w biznesie to książka dla tych, którzy szukają narzędzi, by dokonać zmian w swoim środowisku pracy... i w sobie. Znajdziecie w niej wskazówki jak formułować wypowiedzi, aby zostać usłyszanym i zadbać o swoje potrzeby, jednocześnie biorąc pod uwagę potrzeby rozmówców.
Autorki pokazują również, jak rozwinąć swoje zdolności managerskie, przedstawiają dziewięć strategii na skuteczne zarządzanie relacjami, proponują stworzenie nowej kultury przedsiębiorstwa w oparciu o filozofię Porozumienia Bez Przemocy Marshalla Rosenberga. Czytając, dowiecie się także, jak zapewnić przestrzeń dla inicjatywy własnej pracowników, zwiększyć ich zdolności do działania oraz zmotywować w sposób gwarantujący przedsiębiorstwu długotrwały sukces.
Autorki – Gabriele Lindemann i Vera Heim – zebrały doświadczenie w zarządzaniu, pracując wiele lat w sektorach bankowym i informatycznym. Autorki są obecnie trenerkami biznesu i konsultantkami ds. zarządzania. Prowadzą firmy doradcze „Menschen und Ziele” w Niemczech oraz „The Coaching Company” w Szwajcarii. Poza tym są aktywne na polu akademickim, prowadząc wykłady i warsztaty z Porozumienia bez Przemocy. Znają biznes zarówno od „wewnątrz” z perspektywy kadry kierowniczej, jak i od „zewnątrz” jako trenerki i mediatorki. Obie są certyfikowanymi trenerkami Porozumienia bez Przemocy.
Jeżeli zdarza wam się myśleć z westchnieniem, że fajnie byłoby gdyby kontakt w zespole był łatwiejszy, a rozmowa z klientami i współpracownikami lżejsza i efektywniejsza, marzycie o ekipie, gdzie wszyscy świadomie, wspierając się nawzajem, dążą do wspólnego celu – ta książka jest dla Was.
Książka należy do działu Porozumienie bez przemocy.
autor | Gabriele lindermann, Vera Heim |
rok wydania | Poznań 2013 |
liczba stron | 198 |
wymiary | 15 x 21 cm |
oprawa | miękka |
ISBN | 978-83-938194-0-9 |
tłumacz | Michał Sterczynski |
tytuł oryginału | Wertschätzend führen – wirksam kommmunizieren |